Bestelling

 

Hulp bij het plaatsen van uw bestelling

Bestellen op sjiekstoer.nl gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vijf duidelijke stappen waarbij ú bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

De prijzen op sjiekstoer.nl zijn altijd inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

 

1 Selecteer uw product(en)

  • Met de knop  voegt u een product toe.
  • Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
  • Nadat u het te bestellen product in uw winkelmandje heeft geplaatst, verschijnt automatisch het winkelmandje met uw bestelling. U heeft hier nog de mogelijkheid de aantallen te wijzigen òf één of meerdere product(en) te verwijderen.
  • Kies of wanneer u klaar bent met winkelen,

 

2 Login

  • Om verder te kunnen gaan met het bestelproces dient u ingelogd te zijn.
  • Indien u nog geen login heeft, kunt u deze hier aanmaken.
  • Druk op om door te gaan of op om één stap terug te gaan.

 

3 Adres

  • Hier treft u aan het Aflever- en Factuuradres.
  • Het is mogelijk een afwijkend aflever- en factuuradres op te geven.
  • Indien u een opmerking over uw bestelling wilt toevoegen, kunt u dat hier doen.
  • Druk op om door te gaan of op om één stap terug te gaan.

 

4 Verzending

  • Om verder te kunnen gaan met het bestelproces dient u in te stemmen met de Algemene Voorwaarden.
  • Kies nu uw verzendmethode.
  • Druk op om door te gaan of op om één stap terug te gaan.

 

5 Betaling

  • Kies uw betaalmethode. U kunt op de volgende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden,
  • Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden door op te drukken.
  • U heeft uw bestelling geplaatst.
  • Binnen enkele ogenblikken ontvangt u van ons een e-mail met de bevestiging van de order.

 

Orderstatus per e-mail

Na uw bestelling wordt u via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden:

  • Orderbevestiging Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op via info@sjiekstoer.nl
  • Betaalbevestiging Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een betaalbevestiging. Indien u heeft gekozen voor Vooruitbetaling ontvangt u na 1-3 werkdagen een bevestiging over de ontvangen betaling.
  • Verzendbevestiging Op het moment dat wij uw order gereed maken voor verzending òf om opgehaald te worden, ontvangt u hierover bericht.

 

Annuleren of wijzigen

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op via info@sjiekstoer.nl.

Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de vervoerder door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos.

Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de vervoerder, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening.


QR code

Laatst bekeken

Geen producten

Menu

Vergelijk 0