Ruilen & retouren

 

Veertien dagen afkoelingsperiode

Niet geheel tevreden met uw aankoop of heeft u zich vergist?
Geen probleem. Bij sjiekstoer.nl kunt u een artikel binnen veertien dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit.


Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen via "mijn account".
Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie 'uitzonderingen' voor een overzicht van uitgesloten artikelen.

 

Reclamaties

Geleverde goederen dienen binnen 24 uur na levering te worden gecontroleerd op juistheid van artikel, aantal, kleur en evt. maat. Dit geldt ook voor zendingen die u naar andere afleveradressen laat sturen.
Reclamaties op leveringen en facturen worden uitsluitend binnen 7 dagen na levering in behandeling genomen.

Artikelen die reeds een bewerking hebben ondergaan kunnen niet worden geretourneerd of gecrediteerd.

Afwijkingen in leveringen verzoeken wij u direct per e-mail te melden met een omschrijving van de klacht. Wij kunnen u dan snel van dienst zijn. SJIEK&STOER neemt vervolgens contact met u op om de nodige correcties met u af te stemmen.

 

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild worden:

  • Artikelen die na zeven werkdagen aangeboden worden voor ruiling of retournering
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • Artikelen die niet in originele verpakking aan ons aangeboden worden. SJIEK&STOER behoudt zich het recht voor verwerkingskosten en/of verpakkingskosten in rekening te brengen voor goederen die onverpakt retour worden gezonden
  • Artikelen die zonder bevestiging van SJIEK&STOER geretourneerd worden. Deze worden niet in behandeling genomen of gecrediteerd
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen

 

Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Stappenplan ruilen en retourneren

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  • Goederen die u wilt retourneren kunt u uitsluitend aanmelden via een retouraanvraag
  • Open in "mijn account" de desbetreffende bestelling
  • Op de retouraanvraag dient u zo duidelijk mogelijk aan te geven wat de reden van retour is
  • U ontvangt van ons, na acceptatie, een retournummer. Dit retournummer dient u duidelijk op de buitenzijde van de colli te vermelden
  • Na ontvangst van uw zending, stuurt SJIEK&STOER een ontvangstbevestiging via e-mail
  • Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van uw wens


Alle retouren dienen te worden verzonden naar:

SJIEK&STOER
Industrieweg 67
5683 CB  Best

 

Kosten

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. In rekening gebrachte verzendkosten kunnen niet worden vergoed. Indien u foutief bestelde goederen retourneert brengt SJIEK&STOER de volgende kosten in rekening:

  • Vrachtkosten van de herstellevering (ook indien de waarde groter is dan de grens voor franco leveringen)
  • Verwerkingskosten van een retourzending: 10% van de netto waarde van de creditnota

QR code

Laatst bekeken

Geen producten

Menu

Vergelijk 0