Garantie & defecten

 

Defect bij ontvangst

Geleverde goederen dienen binnen 24 uur na levering gecontroleerd te worden. Indien uw product direct bij ontvangst beschadigd is of niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice. Als onze leverancier of vervoerder het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar.

 

Garantietermijn

Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing met uitzondering van textiel. SJIEK&STOER laat defecte producten doorgaans altijd herstellen door de leverancier. Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen via "mijn account".

 

Uitgesloten van garantie

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

  • Textiel
  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Storm- of waterschade

 

Stappenplan garantie en defecten

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  • Goederen die u wilt retourneren kunt u uitsluitend aanmelden via een retouraanvraag
  • Open in "mijn account" de desbetreffende bestelling
  • Op de retouraanvraag dient u zo duidelijk mogelijk aan te geven wat de reden van retour is
  • U ontvangt van ons, na acceptatie, een retournummer
  • Dit retournummer dient u duidelijk op de buitenzijde van de colli te vermelden
  • Na ontvangst van uw zending, stuurt SJIEK&STOER een ontvangstbevestiging via e-mail
  • Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van uw wens


Alle retouren dienen te worden verzonden naar:

SJIEK&STOER
Industrieweg 67
5683 CB Best

 

Kosten

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. SJIEK&STOER draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.


QR code

Laatst bekeken

Geen producten

Menu

Vergelijk 0